Інклюзивна освіта
ПРЕЗЕНТАЦІЇ:
Основні поняття: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами.
Нормативно-правове забезпечення організації навчання дітей з особлими освітніми потребами
Особливості психологічного супроводу інклюзивної освіти в загальноосвтніх навчальних закладх
Лист комунальної установи Харківська обласна ПМПК щодо графіку роботи Переглянути
Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.01.2013
№1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»
Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.07.2012 №1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»
Звертаємо Вашу увагу, що обласний освітній проект "Розвиток інклюзивної освіти в Харківській області"
- схвалено рішенням колегії Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації 29 березня 2017 року;
- затверджено рішенням Методичної ради КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» від 16.02.2017 № 1.
Проект розміщено на сайті Департаменту науки і освіти Харківської державної адміністрації (сторінка "Нормативно-правова база - Освітні проекти") та на сайті комунального вищого навчального закладу "Харківська академія неперервної освіти" (розділ "Регіональні освітні проекти"), доступний за посиланням: ПРОЕКТ.
УВАГА! Ви питали - ВІДПОВІДАЄМО:
Ці питання досить часто задають педагогічні працівники різних категорій. Саме тому вважаємо за доцільне розглянути їх більш детально.
Які основні напрями організаційно-методичного супроводу навчально-виховної роботи з дітьми із ЗПР?
Організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році описуються листом Міністерства освіти і науки від 12.07.2016 № 1/9-364.
Основними напрямами організаційно-методичного супроводу навчання дітей із ЗПР у роботі методиста районного (міського) методичного кабінету (центру), який здійснює методичний супровід інклюзивних процесів у районі (місті) є такі:
- інформаційний напрям (робота з опрацювання нормативно-правових документів, які регламентують організацію навчання дітей з особливими освітніми потребами у дошкільному або загальноосвітньому навчальному закладі; поширення їх у ДНЗ, ЗНЗ; підвищення обізнаності педагогічних працівників із питань нормативно-правового забезпечення інклюзивної освіти; збір та обробка інформації щодо організації інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами у НЗ району (міста); створення і ведення баз даних дітей з особливими освітніми потребами, які відвідують дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, фахівців інклюзивної освіти, які працюють у НЗ та мають спеціальну освіту, у тому числі: логопедів, дефектологів, асистентів учителя (вихователя), державних установ і громадських організацій, які надають послуги у сфері освіти дітей з ООП; адвокація та забезпечення реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами);
- методичний напрям (організація обстежень дітей, які мають труднощі у навчально-пізнавальній діяльності, фахівцями ПМПК; організація та проведення заходів (семінарів, роботи творчих груп, Читати далі...
Презентації:
Нормативно-правове забезпечення організації навчання дітей з особливими потребами
Нормативно-правове забезпечення організації навчання дітей з особливими освітніми потребами
Психолого-медико-педагогічна консультація в системі інклюзивної освіти м. Чугуєва